piątek, 3 października 2014

Trochę fotek z deszczowego Edynburga

Zgodnie z obietnicą kilkkrólowej odnieśćrego spaceru po Royal Mile, czyli ulicy łącznej edynburski zamek z pałacem królewskim Hollyroodhouse. W pałacu tym zatrzymuje się królowa gdy przebywa w Edynburgu. Jak na razie podziwiałem  miasto 'z zewnątrz' i musze powiedzieć, że zrobiło na mnie ogromne wrażenie, a widziałem w zasadzie mały fragment, coś jak naszą Grodzką. Ale jutro mam zamiar zwiedzić zamek I pałac od wewnątrz. O ile się nie rozchoruję bo przemokłem niemal na wylot. Całe szczęście że w hotelu włączyli ogrzewanie wiec suszę ciuchy na jutro.

Einburgh Castle
Plac przed edynburskim zamkiem - The Esplanade
Widok spod zamku w kierunku Royal Mile
Jeden z domow przy Royal Mile
Okolice pałacu Hollyrodhouse
Hollyrodhouse - pałac królowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz